Thursday, August 9, 2012

Rog Personal


Pozdravljeni vsi skupaj! Tokrat Vam bom predstavil projekt na katerem sem delal v zadnjih nekaj dneh. No pa ne samo jaz, aktiviral sem kar celotno družino. Njim gre pravzaprav vsa zahvala, saj so mi z dragocenimi nasveti in pomočjo veliko skrajšali delo in pospešili celoten proces obnove. No, da ne bom brez potrebe zaplaval daleč proč, se vrnimo raje k bistvu. Gre se za kolo Rog Personal iz davnega leta 1983, ki je bilo v preteklosti predelano v mestno kolo in bilo v zadnjem času bolj pogosto uporabljeno kot obešalnik kot pa kot kolo. Takle je končni rezultat.

 







Če imate kakšno vprašanje ali komentar, prosim, kar na plano z njim!

Greetings from Slovenia, please feel free to comment, criticize and ask anything,
A. Kravos
Druga realnost

2 comments:

  1. Takega sem jaz mel v LJ, pa so ga ukradli. Tko fajn pecikl je bil :P

    ReplyDelete
  2. Se moram strinjat, z njim se da letet kot raketa;) Na momente postane celo prehitro:)

    ReplyDelete