Wednesday, February 6, 2013

Križišče štirih / Crossroad of four

Pozdravljeni! Tokrat se vam javljam z malce drugačno vsebino kot to počnem običajno. Serijo posnetkov, precej podobnih spodnji fotografiji, sem posnel že v decembru, jih obdelal, nato pa jih zaradi pomanjkanja časa pustil zoreti na zunanjem disku. V tem tednu sem jih zopet preselil v aktivo in jih zlepil v video, ki ga lahko najdete na povezavi pod fotografijo. 



http://www.youtube.com/watch?v=pdcrSP-cYNQ

Fotografije so bile posnete s Samyangom 14mm f2.8 pri naslednjih nastavitvah: 1/8s, ISO 500, f2.8. Malce daljši čas sem izbral zaradi večje zveznosti posnetka, ki je sestavljem iz 808 fotografij. Med posameznimi fotografijami je pretekla 1s, tako da je skupni čas zajemanja posnetka znašal približno 15 minut. V tem času se je pričela že spuščati rahla megla, kar je lepo videti v okolici luči v zadnjih nekaj sekundah posnetka.
Fotografije sem obdelal v Adobe Photoshop Lightroomu (večinoma sem zgolj prenastavil belino-WB) ter jih nato zlepil v posnetek znotraj Adobe Premiera Pro. V ozadje sem dodal enega izmed posnetkov (cdk-Silence Await) z licenco CreativeCommons. Hvala za ogled.

V želji po čim več komentarjev, mnenj in nasvetov vas lepo pozdravljam, 
Greetings from Slovenia, please feel free to comment, criticize and ask anything,
A. Kravos
Druga realnost

2 comments: